Створення та перегляд вхідної та вихідної кореспонденції¶
Меню «Вхідні/вихідні документи» містить режими «Вхідні» та «Вихідні документи».
Режим «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» забезпечує відображення та перегляд документів, які надійшли особі – нерезиденту від контролюючого органу.
Режим «Вихідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» надає можливість користувачу створювати, надсилати та переглядати документи, які особа – нерезидент надсилає до контролюючого органу.
Для створення листа до контролюючого органу особі – нерезиденту необхідно:
- Натиснути кнопку «Створити».
- У полі «Код ДПІ» обрати орган ДПС до якого надсилається лист.
У разі направлення листа до центрального апарату слід обрати «99 УКРАЇНА» та
«0 ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРАЇНИ», у разі направлення листа до територіального органу – «26 М. КИЇВ» та
«15 ГУ ДПС У М. КИЄВІ»
- У полі «Тип» обрати тип документа із переліку:
- «Пропозиція (зауваження)»
- «Заява (клопотання)»
- «Скарга»
- «Консультація»
- «Роз’яснення»
- «Лист»
- «Відповідь на лист»
- У полі «Тематика» обрати «Податок на додану вартість».
- У полі «Короткий зміст» коротко зазначити суть питання.
- У полі «Файл (у форматі pdf, обмеження 5мб)» завантажити файл листа у форматі pdf, об’єм якого не має перевищувати 5МБ.
- Перевірити правильність заповнення форми та натиснути «Зберегти».
Успішно збережений лист відображається у режимі «Вхідні/вихідні документи» меню «Вихідні документи».
Збереження листа не є його відправкою адресату.
Для відправки листа необхідно у режимі «Вхідні/вихідні документи» меню «Вихідні документи» обрати створений та збережений лист та натиснути кнопку «Відправити».
Переглянути відповідь надану контролюючим органом на лист можливо у режимі «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи», після її надсилання контролюючим органом до Кабінету особи-нерезидента – платника ПДВ.