Перейти до змісту

Створення та перегляд вхідної та вихідної кореспонденції

Меню «Вхідні/вихідні документи» містить режими «Вхідні» та «Вихідні документи».

Режим «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» забезпечує відображення та перегляд документів, які надійшли особі – нерезиденту від контролюючого органу.

Режим «Вихідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» надає можливість користувачу створювати, надсилати та переглядати документи, які особа – нерезидент надсилає до контролюючого органу.

Для створення листа до контролюючого органу особі – нерезиденту необхідно:

  1. Натиснути кнопку «Створити».

  1. У полі «Код ДПІ» обрати орган ДПС до якого надсилається лист.

У разі направлення листа до центрального апарату слід обрати «99 УКРАЇНА» та
«0 ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРАЇНИ», у разі направлення листа до територіального органу – «26 М. КИЇВ» та
«15 ГУ ДПС У М. КИЄВІ»

  1. У полі «Тип» обрати тип документа із переліку:
  2. «Пропозиція (зауваження)»
  3. «Заява (клопотання)»
  4. «Скарга»
  5. «Консультація»
  6. «Роз’яснення»
  7. «Лист»
  8. «Відповідь на лист»
  9. У полі «Тематика» обрати «Податок на додану вартість».
  10. У полі «Короткий зміст» коротко зазначити суть питання.
  11. У полі «Файл (у форматі pdf, обмеження 5мб)» завантажити файл листа у форматі pdf, об’єм якого не має перевищувати 5МБ.
  12. Перевірити правильність заповнення форми та натиснути «Зберегти».

Успішно збережений лист відображається у режимі «Вхідні/вихідні документи» меню «Вихідні документи».

Збереження листа не є його відправкою адресату.

Для відправки листа необхідно у режимі «Вхідні/вихідні документи» меню «Вихідні документи» обрати створений та збережений лист та натиснути кнопку «Відправити».

Переглянути відповідь надану контролюючим органом на лист можливо у режимі «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи», після її надсилання контролюючим органом до Кабінету особи-нерезидента – платника ПДВ.