Вступ¶
Електронний кабiнет це сукупність інформаційно-комунікаційних систем центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, призначених для взаємодії між платниками податків та державними, у тому числі контролюючими, органами з питань реалізації прав та обов’язків, визначених Податковим Кодексом України (далі - Кодекс) та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, та нормативно-правовими актами, прийнятими на підставі та на виконання Кодексу та інших законів, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.
Офіційна сторінка електронного кабiнету https://cabinet.tax.gov.ua
За цим посиланням користувачі електронного кабiнету отримують доступ до порталу, робота з яким здійснюється через мережу Internet та не вимагає використання чи встановлення будь-якого додаткового програмного забезпечення.
При виникненні питань з приводу користування електронним кабінетом можна звернутися за телефоном 0800501007
Електронний кабiнет складається із двох функціональних частин:
- відкрита (загальнодоступна)
- приватна (особистий кабінет)
Відкрита частина електронного кабінету¶
Користуватись послугами відкритої частини електронного кабiнету можна без ідентифікації особи.
Через відкриту частину електронного кабiнету користувачам доступні такі можливості:
-
доступ до інформації з публічних реєстрів:
- дані про взяття на облік платників;
- реєстр страхувальників;
- дані реєстру платників ПДВ;
- реєстр платників єдиного податку;
- реєстр платників, які використовують єдиний рахунок;
- дані Єдиного реєстру індивідуальних податкових консультацій;
- реєстру неприбуткових установ та організацій;
- реєстр керівників платників податків-боржників;
- довідка про відсутність заборгованості;
- інформація про РРО/ПРРО;
- інформація про книги ОРО;
- екземпляри РРО,
- реєстр ЦСО
!!! warning "Попередження"
З метою захисту прав платників, збереження та захисту інформації, що обробляється в інформаційно-комунікаційних
системах ДПС, з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 березня 2022 року № 263
«Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем,
публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану», ДПС тимчасово на період дії воєнного стану було вжито
заходів щодо обмеження доступу до публічних реєстрів, зокрема доступ до інформації з реєстрів відкритої та
приватної частин інформаційно-комунікаційної системи «Електронний кабінет» здійснюється після проходження
електронної ідентифікації з допомогою кваліфікованого електронного підпису будь-якого надавача електронних послуг.
- можливість перевірки чека та здійснення пошуку марки акцизного податку, перевірка номера платника ПДВ VIES;
- інформація про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання звітності (податковий календар);
- перегляд та друк бланків податкової звітності;
- контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників;
- переглянути інформацію податкової карти України;
- ознайомитись з новинами;
- карта електронного кабінету;
- ознайомитися з презентаційними та інструктивними матеріалами шляхом переходу до розділу «Онлайн навчання» вебсайту ДПС.
Приватна частина електронного кабiнету¶
У приватній частині електронного кабiнету в залежності від типу платника (юридична особа, фізична особа - суб'єкт підприємницької діяльності, громадянин, посадова особа державного органу тощо) електронний кабiнет надає доступ до таких розділів:
доступ до реєстраційних та облікових даних
- профіль платника
доступ до реєстраційних та облікових даних, відомостей про об’єкти оподаткування, види діяльності, даних про банківські рахунки у форматі IBAN, засновників, даних про реєстрацію платником ПДВ, єдиного податку, ЄСВ, даних про ліцензії
- критерії добровільного дотримання законодавства
доступ до даних критеріїв відповідності дотримання законодавства
перегляд поданої звітності (незалежно від способу подання, включаючи звіти, подані на паперових носіях)
створення та подання звітності за основними формами податкової звітності
доступ до отриманих користувачем документів та надісланих користувачем документів
направлення листів (скарг) до контролюючих органів в електронному вигляді
- індивідуальні податкові консультації
надсилання запитів на отримання індивідуальної податкової консультації
подання сервісних документів (заяв, запитів для отримання інформації)
-
- доступ до своїх особових рахунків зі сплати податків, зборів та інших платежів (дані інтегрованої картки платника), а також до інформації про реквізити рахунків зі сплати податків, зборів, платежів та єдиного соціального внеску;
- сплата податків, зборів, платежів та єдиного внеску будь якою із запропонованих платіжних систем з використанням сервісів надавачів платіжних послуг, а також QR-коду Національного банку України.
-
сервіси систем електронного адміністрування ПДВ
- СЕА РПСЕ
-
- створення та подання податкових накладних та розрахункiв коригування до них;
- обмін РК між контрагентами
-
реєстрація АН/РК
створення та подання акцизних накладних та розрахункiв коригування до них
-
доступ до даних Єдиного реєстру податкових накладних щодо складених податкових накладних та/або розрахунків коригування
-
ЄРАН
доступ до даних Єдиного реєстру акцизних накладних щодо складених акцизних накладних та/або розрахунків коригування
-
моніторинг ПН/РК
- перегляд показників D (навантаження за останні 12 календарних місяців) та P (сума ПДВ зазначена у зареєстрованих ПН/РК);
- розраховані показники Позитивної податкової історії
-
перегляд зареєстрованих програмних РРО
-
дані РРО
перегляд даних РРО
-
податковий аудит
інформація щодо розрахованих критеріїв ризику несплати податків високого ступеню для відбору платника податків до плану-графіка проведення документальної планової перевірки за звітний період
-
згоди на передачу інформації
надання користувачем згод на передачу інформації контрагенту, банківській установі
-
інформація про бізнес-партнера
перегляд інформації про бізнес-партнера, формування Податкової інформації за попередньо наданою згодою платника податків у визначеному ним обсязі
-
SAF-T
завантаження стандартизованих аудиторських файлів SAF-T
-
звіти CRS
завантаження звіту про підзвітні фінансові рахунки, які подаються фінансовими установами відповідно до міжнародного стандарту Common Reporting Standard (CRS) для автоматичного обміну податковою інформацією між країнами
-
основні сервіси фізичних осіб-громадян (інформація про об’єкти оподпткування, надіслані ППР, подання Декларації про майновий стан і доходи, отримання довідки про отримані доходи та утримані податки, реєстрація/внесення змін в/до ДРФО)
-
налаштування
налаштування щодо: адреси для листування, бажання листування з контролюючим органом, даних про уповноважених осіб, під’єднання до InfoTAX
-
допомога
опис основних режимів електронного кабінету
-
повідомити про помилку
направлення повідомлення про помилку
-
опис АРІ електронного кабінету
опис АРІ електронного кабінету для використання розробниками програмного забезпечення
-
облік доходів і витрат для платників єдиного податку третьої групи платників ПДВ
облік доходів і витрат фізичних осіб-підприємців і фізичних осіб, які провадять незалежну професійну діяльність
Посадові особи підприємств, установ та організацій, інформацію про яких було надано «Повідомлення про про надання інформації щодо електронного цифрового підпису» (J1391103) з типом підпису «Підпис накладних» отримують доступ до таких режимів електронного кабiнету:
Фізичні особи-підприємці і фізичні особи, які здійснили вхід до електронного кабінету як «Фізична особа» отримують доступ до режиму електронного кабінету ЕК для громадян.