Вступ¶
Електронний кабiнет це сукупність інформаційно-комунікаційних систем центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, призначених для взаємодії між платниками податків та державними, у тому числі контролюючими, органами з питань реалізації прав та обов’язків, визначених Податковим Кодексом України (далі - Кодекс) та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, та нормативно-правовими актами, прийнятими на підставі та на виконання Кодексу та інших законів, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.
Офіційна сторінка електронного кабiнету https://cabinet.tax.gov.ua
За цим посиланням користувачі електронного кабiнету отримують доступ до порталу, робота з яким здійснюється через мережу Internet та не вимагає використання чи встановлення будь-якого додаткового програмного забезпечення.
При виникненні питань з приводу користування електронним кабінетом можна звернутися за телефоном 0800501007
Електронний кабiнет складається із двох функціональних частин:
- відкрита (загальнодоступна)
- приватна (особистий кабінет)
Відкрита частина електронного кабінету¶
Користуватись послугами відкритої частини електронного кабiнету можна без ідентифікації особи.
Через відкриту частину електронного кабiнету користувачам доступні такі можливості:
-
доступ до інформації з публічних реєстрів:
- дані про взяття на облік платників;
- реєстр страхувальників;
- дані реєстру платників ПДВ;
- реєстр платників єдиного податку;
- реєстр платників, які використовують єдиний рахунок;
- дані Єдиного реєстру індивідуальних податкових консультацій;
- реєстру неприбуткових установ та організацій;
- реєстр керівників платників податків-боржників;
- довідка про відсутність заборгованості;
- інформація про РРО/ПРРО;
- інформація про книги ОРО;
- екземпляри РРО,
- реєстр ЦСО
!!! warning "Попередження"
З метою захисту прав платників, збереження та захисту інформації, що обробляється в інформаційно-комунікаційних
системах ДПС, з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 березня 2022 року № 263
«Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем,
публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану», ДПС тимчасово на період дії воєнного стану було вжито
заходів щодо обмеження доступу до публічних реєстрів, зокрема доступ до інформації з реєстрів відкритої та
приватної частин інформаційно-комунікаційної системи «Електронний кабінет» здійснюється після проходження
електронної ідентифікації з допомогою кваліфікованого електронного підпису будь-якого надавача електронних послуг.
- можливість перевірки чека та здійснення пошуку марки акцизного податку, перевірка номера платника ПДВ VIES;
- інформація про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання звітності (податковий календар);
- перегляд та друк бланків податкової звітності;
- контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників;
- переглянути інформацію податкової карти України;
- ознайомитись з новинами;
- карта електронного кабінету;
- ознайомитися з презентаційними та інструктивними матеріалами шляхом переходу до розділу «Онлайн навчання» вебсайту ДПС.
Приватна частина електронного кабiнету¶
У приватній частині електронного кабiнету в залежності від типу платника (юридична особа, фізична особа - суб'єкт підприємницької діяльності, громадянин, посадова особа державного органу тощо) електронний кабiнет надає доступ до таких розділів:
-
доступ до реєстраційних та облікових даних
-
профіль платника
доступ до реєстраційних та облікових даних, відомостей про об’єкти оподаткування, види діяльності, даних про банківські рахунки у форматі IBAN, засновників, даних про реєстрацію платником ПДВ, єдиного податку, ЄСВ, даних про ліцензії
-
критерії добровільного дотримання законодавства
доступ до даних критеріїв відповідності дотримання законодавства
-
перегляд поданої звітності (незалежно від способу подання, включаючи звіти, подані на паперових носіях)
-
створення та подання звітності за основними формами податкової звітності
-
доступ до отриманих користувачем документів та надісланих користувачем документів
-
направлення листів (скарг) до контролюючих органів в електронному вигляді
-
індивідуальні податкові консультації
надсилання запитів на отримання індивідуальної податкової консультації
-
заяви, запити для отримання інформації
подання сервісних документів (заяв, запитів для отримання інформації)
-
- доступ до своїх особових рахунків зі сплати податків, зборів та інших платежів (дані інтегрованої картки платника), а також до інформації про реквізити рахунків зі сплати податків, зборів, платежів та єдиного соціального внеску;
- сплата податків, зборів, платежів та єдиного внеску будь якою із запропонованих платіжних систем з використанням сервісів надавачів платіжних послуг, а також QR-коду Національного банку України.
-
сервіси систем електронного адміністрування ПДВ
- СЕА РПСЕ
-
- створення та подання податкових накладних та розрахункiв коригування до них;
- обмін РК між контрагентами
-
реєстрація АН/РК
створення та подання акцизних накладних та розрахункiв коригування до них
-
доступ до даних Єдиного реєстру податкових накладних щодо складених податкових накладних та/або розрахунків коригування
-
ЄРАН
доступ до даних Єдиного реєстру акцизних накладних щодо складених акцизних накладних та/або розрахунків коригування
-
моніторинг ПН/РК
- перегляд показників D (навантаження за останні 12 календарних місяців) та P (сума ПДВ зазначена у зареєстрованих ПН/РК);
- розраховані показники Позитивної податкової історії
-
перегляд зареєстрованих програмних РРО
-
дані РРО
перегляд даних РРО
-
податковий аудит
інформація щодо розрахованих критеріїв ризику несплати податків високого ступеню для відбору платника податків до плану-графіка проведення документальної планової перевірки за звітний період
-
згоди на передачу інформації
надання користувачем згод на передачу інформації контрагенту, банківській установі
-
інформація про бізнес-партнера
перегляд інформації про бізнес-партнера, формування Податкової інформації за попередньо наданою згодою платника податків у визначеному ним обсязі
-
SAF-T
завантаження стандартизованих аудиторських файлів SAF-T
-
звіти CRS
завантаження звіту про підзвітні фінансові рахунки, які подаються фінансовими установами відповідно до міжнародного стандарту Common Reporting Standard (CRS) для автоматичного обміну податковою інформацією між країнами
-
основні сервіси фізичних осіб-громадян (інформація про об’єкти оподпткування, надіслані ППР, подання Декларації про майновий стан і доходи, отримання довідки про отримані доходи та утримані податки, реєстрація/внесення змін в/до ДРФО)
-
налаштування
налаштування щодо: адреси для листування, бажання листування з контролюючим органом, даних про уповноважених осіб, під’єднання до InfoTAX
-
допомога
опис основних режимів електронного кабінету
-
повідомити про помилку
направлення повідомлення про помилку
-
опис АРІ електронного кабінету
опис АРІ електронного кабінету для використання розробниками програмного забезпечення
-
облік доходів і витрат для платників єдиного податку третьої групи платників ПДВ
облік доходів і витрат фізичних осіб-підприємців і фізичних осіб, які провадять незалежну професійну діяльність
Посадові особи підприємств, установ та організацій, інформацію про яких було надано «Повідомлення про про надання інформації щодо електронного цифрового підпису» (J1391103) з типом підпису «Підпис накладних» отримують доступ до таких режимів електронного кабiнету:
Фізичні особи-підприємці і фізичні особи, які здійснили вхід до електронного кабінету як «Фізична особа» отримують доступ до режиму електронного кабінету ЕК для громадян.