Вхід до приватної частини¶
Вхід до приватної частини (особистий кабінет) електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн:
- з використанням кваліфікованого-електронного підпису будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ( далі – КНЕДП) (файловий або апаратний ключ),
- через Інтегровану систему електронної ідентифікації - id.gov.ua (MobileID та BankID),
- з використанням «хмарного» кваліфікованого електронного підпису,
- за допомогою мобільного застосунку «Дія» (Дія.Підпис).
Вхід до особистого кабінету за допомогою кваліфікованого електронного підпису¶
Вхід до приватної частини електронного кабiнету ініціюється
користувачем кнопкою Вхід у правому кутку верхньої
горизонтальної навігаційної панелі.

Для входу до приватної частини електронного кабiнету користувач може обрати тип ключа кваліфікованого електронного
підпису – файловий або апаратний (файловий ключ є опцiєю за замовчуванням).
З випадаючого списку в полi Оберiть АЦСК обрати КНЕДП, що сертифiкував цей ключ, вiдкрити файл ключа кнопкою Обрати,
ввести пароль ключа у полi Пароль захисту ключа, та натиснути кнопку Зчитати.
Примітка
Кнопка Увiйти активується пiсля зчитування даних сертифiкату ключа.
Результат успішного зчитування ключа наведено на малюнку нижче:

Важливо:
якщо використано ключ посадової особи, перемикач Посадова особа-Фізична особа дозволяє користувачу електронного кабінету увійти як посадова особа підприємства, установи чи організації в положенні перемикача Посадова особа та як громадянин у положенні перемикача Фізична особа.
Важливо:
Повідомлення змісту «Виникла помилка при відкритті особистого ключа (невірний пароль чи ключ пошкоджений) (24)», як правило свідчать про помилку користувача при введенні паролю ключа. Повторіть введення паролю ключа і повторно натисніть кнопку Зчитати.
Примiтка:
Перевірка чинності сертифіката відкритого ключа здійснюється автоматично на стороні Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
Важливо:
Повідомлення змісту «Виникла помилка при передачі запиту на сервер ЦСК за протоколом НТТР», як правило свідчать про те, що не працює сервер відповідного КНЕДП, тому потрібно повторити спробу пізніше або використати ключ, виданий іншим КНЕДП.
Якщо ключ успiшно зчитано, активується кнопка Увiйти, пiсля натиснення якої вiдбудеться вхiд до приватної частини
електронного кабiнету.
Авторизацiя та доступ даних до пiдприємств, установ, органiзацiй в приватнiй частинi електронного кабiнету дозволена наступним категорiям користувачiв:
- Посадові особи, які за даними ЄДР (Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань) є керівниками підприємств, установ, організацій;
- Засновники та посадовi особи, якi за даними ЄДР мають право пiдпису вiд iменi пiдприємств, установ, органiзацiй;
- Головнi бухгалтери (бухгалтери), якi за даними ДПС мають право пiдпису вiд iменi пiдприємств, установ, органiзацiй;
- Посадовi особи пiдприємств, установ, органiзацiй, яким надано право пiдпису окремих категорiй документiв (податкових накладних).
Громадяни, в тому числi фiзичнi особи-пiдприємцi, що мають КЕП (кваліфікований електронний підпис), пiсля авторизацiї
отримують доступ до приватної частини електронного кабiнету в частинi податкової iнформацiї вiдповiдної особи.
Важливо:
Пiдприємства, установи та органiзацiї, а також фiзичнi особи - суб’єкти пiдприємницької дiяльностi, як правило, крiм сертифiкацiї кваліфікованих цифрових підписів посадових осiб сертифiкують також кваліфіковані електронні печатки. Вхiд до приватної частини електронного кабiнету можливий виключно за допомогою кваліфікованого цифрового підпису посадової особи i заборонений за допомогою ключа печатки.
Важливо:
Невдала спроба здiйснити вхiд до приватної частини з повiдомленням змiсту Користувач не має права пiдпису як правило свiдчать про те, що використано ключ посадової особи, яка згiдно даних державного реєстратора не має права пiдпису на вiдповiдному пiдприємствi, установi чи органiзацiї. Якщо данi про фiзичну особу-пiдписанта наданi державному реєстратору, однак вхiд до приватної частини електронного кабiнету заборонено, звернiться до служби пiдтримки.
Не всi особистi ключi зберiгаються у виглядi файлу з iменем Key-6.dat. Наприклад ключi, сертифiкованi КНЕДП Приватбанку, зберiгаються у файлi з iменем pb_*.jks.
Вхід до особистого кабінету за допомогою Bank ID¶
Для входу до особистого кабінету за допомогою Bank ID необхідно обрати вкладку id.gov.ua, обрати тип особи: посадова
особа або фізична особа та натиснути кнопку Увійти.

У наступному вікні обрати: Увійти за допомогою Bank Id НБУ

Після цього з випадаючого списку обрати свій банк

У своєму інтернет банкінгу необхідно пройти авторизацію та надати згоду на передачу банком персональних даних натиснувши кнопку «Підтвердити».

У наступному вікні проставити позначку "v" - Даю згоду на передачу та обробку персональних даних та натиснути кнопку Продовжити

Після проходження ідентифікації за допомогою Bank ID користувач отримує доступ до приватної частини електронного кабінету.
Після проходження ідентифікації за допомогою Bank ID користувач отримує доступ до приватної частини електронного кабінету.¶
Для входу до особистого кабінету за допомогою мобільного застосунку ДІЯ потрібно обрати спосіб входу «Дія. Підпис» та
натиснути на кнопку «Отримати код»

Далі відсканувати QR-код та здійснити підтвердження особи через мобільний додаток ДІЯ.

Після успішного виконання зазначених дій здійснюється вхід до приватної частини електронного кабінету.
Вхід до особистого кабінету за допомогою хмарних ключів¶
Для входу до особистого кабінету за допомогою хмарних ключів потрібно обрати спосіб входу «Хмарне сховище», обрати КНЕДП
та натиснути на кнопку «Отримати посилання»

Далі відсканувати QR-код та пройти ідентифікацію у мобільному додатку банку

Після успішного виконання зазначених дій здійснюється вхід до приватної частини електронного кабінету.